domingo, 5 de noviembre de 2017

Relatos de terror gañadores do Concurso Samaín 2017











¡Shhhh ...!
Apenas había tomado asento cando o Sr. Perkins comezou a revoar ao meu arredor coma un paxaro de mal agoiro comprobando disimuladamente que cumpría as normas da biblioteca.  Dispúxeme a sacar o lapis e a goma do meu atestado estoxo taia XL, cando o ruido do lapis de cores, rotuladores, texoiras e pegamento fixo que se volvera cara a miña mesa coma se un can de caza fora cheirando a súa presa.  O Sr. Perkins tan alto e delgado coma unha palmeira solitaria en metade do deserto coidaba escrupulosamente de que as normas da biblioteca fosen respetadas estrictamente, tan estrictamente coma coidaba de que a súa paxarita fose estrictamente perpendicular á súa noz.  E foi así como me regalou o seu primeiro: "Shhh..."  da xornada, os cales se sucedían un tras outro ao más leve susurro, ruido ou carraspeiro que subira por riba do número de decibeles que o seu fino oído puidera tolerar.
   A escuridade fixo que comezaramos a acender as luces das mesas de tulipas verdes que daban á gran sala da biblioteca un aire de soledade e tristeza, cando un novo siseo do Sr. Perkins fixo que levantara a cara dos meus apuntes:
- ¡Shhhh ...! Señorita vaia recollendo os seus libros e utensilios de estudo.  Hoxe a biblioteca pechará antes as súas portas por cuestións persoais.
  Eu fixen un xesto seguido dun ruidito que deixaba ver claramente a miña molestia cando o Sr. Perkins volveu a sisear ¡Shhhh...!
  "'Shhh, Shhh, Shhh" mofeime do antipático home o cal sen facerme caso enfilou cara a porta da biblioteca xa co meu sombreiro e o abrigo na man.
   A señorita Smith apremioume a que abandoara a biblioteca mentres ía apagando as luces das mesas vacías.
   Cando saín da biblioteca puiden ver ao lonxe un tumulto de xente que rodeaba a algo ou alguén en metade da calzada e outras persoas corrían cara alí para ver o que pasou.  Eu funme camiñando cara a miña casa.
   Á tarde seguinte cando cheguéi a biblioteca o siseo incansable do Sr. Perkins sobresaltábame cada vez que pasaba unha páxina, sacaba un pano de papel ou cando se me caeu o caderno: "Shhh, Shhh, Shhh", retumbaba pola sala. Cansa xa dirixinme cara a mesa do bibliotecario decidida a poñer fin a esta situación ou ao fin decidiríame a cambiar de biblioteca.  Á mesa estaba sentada a Señorita Smith cos ollos vermellos como de ter estado chorando.  Pregunteille polo Sr. Perkins cando ela dixo despóis dun longo suspiro:
- O Sr. Perkins non veu hoxe a traballar.
- Iso non é posible -díxenlle-, leva toda a tarde siseando ao meu arredor dun xeito xa insoportable.
- Iso non pode ser, Señorita.
- Como que non? Preguntéi.
- O Sr. Perkins foi atropelado ante ao saír da biblioteca.  O Sr. Perkins faleceu onte.
- Shhhh ...


- FIN -













Desperteime no húmido chan, algo aturdido e con dor de cabeza. Levanteime e dinme de conta de que non se vía nada e que se ouvían uns "escalofriantes pasos". Busquei apresuradamente luz e atopei claridade a uns 10 metros. Corrín hacia aquela luz coma nunca o fixen. Grave erro! Pois atopeime cun señor cunha escopeta e cun candil que apuntaba a todo o que se movía.  Por sorte, non estaba no seu "campo de visión" e fuxín.
   Despóis de camiñar moito tempo, atopei o meu fogar coas luces apagadas e entrei nel.
   Ao día seguinte enterámonos, grazas a nosa veciña, que se adica a ollar pola ventá, que xogando ao escondite quedéi incosciente, e que o home da escopeta era un cazador. 
   Todo encaixa. Excepto os "escalofriantes pasos" que non sei de quen eran, nen quero sabelo, a verdade.



- FIN -










ESCURIDADE

  Todo estaba escuro. Unha enorme masa negra estaba sobre min ocupándoo todo. Todo. Sen luz. Non sabía onde estaba. Como chegara ata alí? Qué pasara? Non o sabía.  Un enorme sentimento de terror invadiume e a ansiedade polo descoñecido afogábame.  O meu corazón desbocábase e semellaba que ía estalar ante a inseguridade e, de súpeto, todo parou.  Sentín unha mirada observadora, malvada, misteriosa, detrás de min, e entón a necesidade de escapar fíxose ainda maior a unha velocidade de vértigo.  Alonguéi a man e conseguín ver un atisbo de luz, pouco a pouco.  Estaba saíndo, sí.  Alonguéi o outro brazo tamén.  Sentín que as miñas mans escaparan, estaban libres, mais eu non, a escuridade absoluta rodeábame misteriosamente. Tiña que marchar, a inquietude de aquela mirada fulminábame. De súpeto vin unha luz enriba de min, sobre a miña cabeza. Dirixinme a ela. Estaba saíndo, sí ... Entón, coa miña sudadeira negra coma a noite xa posta, calceime e saín á rúa.  Quedara ás seis. Xa chegaba tarde.



- FIN -

No hay comentarios:

Publicar un comentario